»Ta plagiat ni ubil nikogar. Razen mene.«
»Mene je za ogled zbirke angažirala kriminalistična služba policije – se pravi kriminalistični oddelek Uprave za notranje zadeve, da sem jim pomagal raztolmačiti zbirko z umetnostnozgodovinskimi metodami, na podlagi česar so lahko kriminalisti zadevo na njihovi stopnji zaključili in jo predali pristojnim službam.«
»Človek se mora znat prilagodit in si sam pomagat, ne pa čakat, da mu stvari padejo z neba. Ko je šla jezikovna šola po gobe, nisem stisnila repa med noge in tekla nazaj k mami, čeprav bi lahko šla. Hotela sem ostat tukaj, ampak morala sem se potrudit, bit inovativna, se znajt. Noben me ni prijel za rokico in rekel, glej, Maja, zdaj bi pa ti lahko to in to, ne, sama sem se spomnila, da bi lahko poučevala po netu, sama sem zalaufala biznis … akcija – reakcija, pravim jaz, nič ne pomaga, če samo sediš na riti. Vesela sem, da sem prišla sem. Če bi ostala v Sloveniji, bi mogoče odprla espe in bi zdaj dihala na škrge, tako kot par mojih dobrih frendov, ali pa bi bila prisiljena naredit strokovnega in it delat v šolstvo, si predstavljaš?«
»Človek se mora znat prilagodit in si sam pomagat, ne pa čakat, da mu stvari padejo z neba. Ko je šla jezikovna šola po gobe, nisem stisnila repa med noge in tekla nazaj k mami, čeprav bi lahko šla.«
»Kdaj lasten dom postane ujetništvo? Ko odpreš vhodna vrata in ničesar, kar vidiš na drugi strani, ne prepoznaš, čeprav greš vsak dan na sprehod po ulicah in ti nekdo pove, kje je najboljša pekarna, kje park in kje si nekoč delal. /…/ Peljem jo do centra mesta, kjer sva se po navadi dobili na kavi. Na maminem obrazu vlada začudenje. Začetna jeza, ker se ni mogla spomniti, jo je minila – zdaj spominja na otroka, ki ga prvič peljejo v luna park.«
»Kdaj lasten dom postane ujetništvo? Ko odpreš vhodna vrata in ničesar, kar vidiš na drugi strani, ne prepoznaš, čeprav greš vsak dan na sprehod po ulicah in ti nekdo pove, kje je najboljša pekarna, kje park in kje si nekoč delal.«
»Pomembna celota scenarija za Bartonovo akademijo je bila s prenosom prekopirana iz scenarija za Frisco.«
»Dokazi, da je scenarij Bartonove akademije vrstica-za-vrstico plagiat Frisca, so resnično osupljivi.«
»Naletel sem na težavo, povezano z navedbo avtorstva pri zelo odmevnem projektu, ki ga pokriva WGA.«
»Kar je bilo, je bilo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju